
Mobil- og nettbank
Fra 18. oktober må alle våre kunder med mobilbank oppdatere appen. Har du automatisk oppdatering trenger du ikke foreta deg noe. Mobilbanken har et litt annerledes utseende, mens nettbanken har svært få endringer. Finner du ikke svar på spørsmålet ditt nedenfor, kontakter du vårt kundesenter.
Spørsmål og svar om mobilbank
Hvorfor ser mobilbanken annerledes ut?
Hvordan kan jeg bestille nytt kort i mobilbanken?
NYHET! Forbruksoversikt i mobilbanken
En ny funksjon i mobilbanken er muligheten til å se din forbruksoversikt på kontoene dine. Du ser den nederst på hovedmenyen "Oversikt", klikk på linjen "Vis forbruksoversikt".
Her kan du velge en eller flere kontoer. Og du kan også velge over hvilken periode du ønsker å se forbruksoversikten.
Hvor ser jeg forsikringene jeg i dag har i EIKA Forsikring?
For å se dine EIKA Forsikringer, må du logge deg inn på www.eika.no med BankID.
Som du kanskje vet er Frende Forsikring nå vår nye leverandør på det området, ta gjerne kontakt med oss så tar vi gjerne en gjennomgang av ditt forsikringsbehov.
Hvor finner jeg IBAN-nummeret til kontoen min?
Hvor ser jeg saldo og bevegelser på mitt EIKA kredittkort?
Hvordan kan jeg opprette en ny konto i mobilbanken?
Hvor finner jeg PIN-koden til kortet mitt?
Hvor ser jeg mine spareavtaler i EIKA Kapitalforvaltning?
For å se dine fond og aksjer gjennom EIKA Kapitalforvaltning, må du logge deg inn på www.eika.no med BankID, eller bruke appen Smartspar.
Vi har nå en ny leverandør rundt sparing i fond og aksjehandel - Norne Securites. Kontakt oss gjerne hvis du ønsker å flytte din sparing og da ha alt samlet på ett sted - her i banken.
Hvordan kan jeg sperre kortet mitt i mobilbanken?
Hvor finner jeg straksbetaling?
Spørsmål og svar om nettbank
Kan jeg bestille nytt bankkort i nettbanken?
Helt nytt kort bestiller du via sikker melding under «Post» og «Meldinger til banken». Under menyen helt til høyre for teksten "Meldinger til banken" har du valget "+ Ny melding". Dette er en sikker kanal til Stadsbygd Sparebank der evt. personopplysninger er sikret. Du kan både skrive fritekst og legge ved filvedlegg her.
Om kortet ditt ikke er sperret eller helt nytt, men bare litt slitt så kan du rebestille det selv ved å gå inn på kortet under kortoversikten i nettbanken og så velge "Rebestill kort".
Hvor ser jeg min Eika- forsikringer?
Dine Eika-forsikringer ser du ved å logge deg inn på www.eika.no med BankID.
Som du kanskje vet er Frende Forsikring nå vår nye leverandør på det området, ta gjerne kontakt med oss så tar vi gjerne en gjennomgang av ditt forsikringsbehov.
NYHET! Forbruksoversikt i nettbanken
En ny funksjon i nettbanken er muligheten til å se din forbruksoversikt på kontoene dine. Du finner denne ved å gå på menyvalget "Kontoer" og så velge "Forbruksoversikt" som ligger nederst i denne menyen.
Her kan du velge en eller flere kontoer. Og du kan også velge over hvilken periode du ønsker å se forbruksoversikten.
Hvor ser jeg saldo og bevegelser og mitt EIKA kredittkort?
Gå inn på siden www.lbkredittkort.no og logge deg inn med BankID for å få oversikt over kredittkortet ditt.
Og du bør også laste ned appen "Mitt kort" på mobilen - her vil du få all informasjon og funksjonalitet om kredittkortet.
Her finner du link til appen enten du har iPhone- eller Android-telefon.
Hvordan kan jeg åpne et sperret kort?
Hvordan kan jeg opprette en ny konto i nettbanken?
Hvor finner jeg PIN-koden til kortet mitt?
Hvor ser jeg sparingen min i Eika Kapitalforvaltning?
For å se dine fond og aksjer gjennom Eika Kapitalforvaltning, må du logge deg inn på www.eika.no med BankID.
Vi har nå en ny leverandør rundt sparing i fond og aksjehandel - Norne Securites. Kontakt oss gjerne hvis du ønsker å flytte din sparing og da ha alt samlet på ett sted - her i banken.