Kundeundersøkelse privatkunder

Kundeundersøkelsen for privatkunder har startet og vil pågå i 2-3 uker framover. Vi ønsker gjerne at du besvarer undersøkelsen hvis du får tilsendt en epost om dette i nærmeste framtid!

Årets kundeundersøkelse er i gang

Vi er opptatt av hva dere kunder mener om oss og har engasjert Barcode Intelligence AS (Norsk Kundebarometer) og Norstat til å gjennomføre en kundeundersøkelse for oss. Det er helt frivillig å delta på denne - men vi håper at du kan bruke noen minutter på å gi oss en tilbakemelding.

Vi ønsker hele tiden å utvikle både våre produkter og tjenester ut fra de behov dere kunder har, derfor vil svarene fra dere hjelpe oss til å gi dere en enda bedre kundeopplevelse med oss som bank.

Når gjennomføres undersøkelsen?

Den starter nå i uke 11 og vil vare i 2-3 uker.

Hvordan deltar jeg?

Et utvalg av våre kunder vil få tilsendt en epost fra Norstat med en invitasjon og en sikker lenke til selve kundeundersøkelsen. Det er ingen sensitive opplysninger vi spør etter og som du må legge inn - du skal kun svare på de spørsmålene som stilles i undersøkelsen.

Du kan besvare undersøkelsen på alle enheter: PC/Mac, nettbrett eller mobiltelefon.

Hvor lang tid tar dette?

Det tar typisk 6-8 minutter.

Er jeg anonym?

Ja, du er anonym og undersøkelsen gjennomføres via en sikker lenke som ligger i eposten. Og din epost-adresse brukes kun ifm. utsendelsen av undersøkelsen - deretter slettes også denne.

 På forhånd takk for hjelpen!